Followers

Monday, March 17, 2014

Pertukaran Link Blog

change_blog
Assalamualaikum, kali ini saya nak maklumkan sedikit info berkaitan dengan pertukaran link blog saya dari http://mediahorizon.blogspot.com kepada http://mohdzarin.com/blog. Pertukaran ni actually, macam upgrade ke domain sendiri setelah hampir 8 tahun mengggunakan perkhidmatan blogspot. Terus terang saya cakapkan, saya suka menggunakan blogspot, just mungkin dah sampai masa saya berpindah ke domain sendiri dan mencuba sesuatu yang baru.

Semua contents dari blog lama saya dah sedut masuk ke domain name yang baru ni, cuma kebanyakkan post yang lelama tu setting dia macam lari sikit especially kat fonts dan alignment text. Mana yang terlarat tu saya dah fix tapi oleh kerana banyak sangat, so saya tak fix semua (hehe). Kalau inginkan tahap pembacaan dengan kadar optimum masih boleh baca melalui link blog yang lama.
Saya memang dari dulu lagi suka menulis blog walaupun kadang-kadang tu lama je diam tanpa updates. Blog ni dah macam part of life saya, dan saya akan rasa gelisah kalau tak tulis blog atau sekurang-kurangnya membaca blog. Semakin hari semakin banyak yang saya nak kongsikan kepada pembaca setia blog saya (kalau ada) dan banyak yang tersimpan dalam hardisk je. Selama 8 tahun ni juga banyak yang saya belajar mengenai penulisan blog dan ramai juga kawan blog yang saya jumpa. Mungkin blog saya tak sefamous blog Hanis Zalikha ataupun blog saya tak seramai visitor seperti Beautifulnara ataupun mungkin blog saya tak secanggih Budiey tapi minat pada blog saya sama macam dorang. InsyaAllah lepas ni saya akan cuba lebih konsisten menulis sebab saya ada satu planning yang besar dalam tahun ni.

Kat bawah ni adalah beberapa blog saya yang pernah dipost beberapa tahun yang dulu.
blog_lama blog_lama2
Beberapa post blog yang pernah ditulis dulu
Okay, teruskan follow Blog baru saya ni. Sila bookmark link baru ni ataupun cuba hafal, bukan susah sangat pun kan? hehe...





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...