Followers

Wednesday, July 25, 2012

Beli Barangan Original Upin & Ipin secara Online


Assalamualaikum, nampaknya dah beberapa hari kita memasuki bulan Ramadhan ni saya tak sempat wish selamat berpuasa kepada semua pembaca blog saya ni. Tapi apa-apapon InsyaAllah semuanya sihat-sihat dan berjaya menunaikan ibadah puasa. Ok, kali ni actually saya nak kongsi berkaitan dengan laman web online store yang baru dipublish beberapa hari sebelum mula berpuasa haritu. Laman web baru ini berbeza kerana menawarkan sistem pembelian online dan shopping cart. Sesiapa yang berminat boleh melayari www.lescopaque.com/store

Mesti ramai orang tanya kenapa lama sangat baru nak ada web shopping cart. Actually, nak adakan web shopping cart macam ni memerlukan banyak persediaan dan kajian terperinci. Tapi tengoklah sekarang ni, bukan sahaja web ni dah berfungsi dengan baik, tetapi dapat juga perbagai pilihan barangan original.

Interface Web Online Store


Interface pilihan produk


Lepas ni bolehlah orang luar negara seperti dari Indonesia, Vietnam, Korea ataupun dari United States sendiripun beli barang original. Jangan risau sebab pembayaran melalui credit card juga diterima.~ Bestkan? Ok, lepas dah tau ni, lepas ni jangan lupa promote kat semua orang ok.

p/s : Dari semasa ke semasa web ini akan menawarkan promosi diskaun untuk ahli dan juga bukan ahli. Kalau nak tahu, kena selalulah check~

2 comments:

  1. assalamualaikum,saya nk tnya ade x beg upin yg upin ddk...dia seperti ddk tergantung...saya ada nampk org pakai....

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum,saya nk tnya ade x beg upin yg upin ddk...dia seperti ddk tergantung...saya ada nampk org pakai....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...