Followers

Tuesday, January 10, 2012

Orang gi mancing, kita gi makan ~

 
Tu la nak gi mancing macam malas sebab malas nak menunggu ikan tu makan umpan. Baik kita sendiri gi makan, lagi baguskan. Ha itulah aktiviti paling latest iaitu makan ikan di tepi kolam pancing. Lokasinya terletak kat Shah Alam seksyen 24 berhampiran dengan uptown Shah Alam. Aler, kalau orang Shah Alam sure tahu punya lah~!


Zarith dan Saya sebelum kenyang

Pada malam kejadian tu, si tukang pengajak makan dan merangkap rakan mangsa iaitu Nurulhuda telah menghabiskan set ikan siakap 3 rasa berserta makanan sampingan yang lain sebab saya dan Zarith lambat sampai. Cepat betul habisnya sebab masa saya otw, dia kata dia baru sampai restoran tu. Tapi, takpelah.. oleh kerana saya pun lapar, jadi kami mengorder satu set lagi ikan siakap 3 rasa yang harganya hanya sekitar RM29 (setelah dimasak).

Sotong Goreng Tepung


Kailan Ikan masin

Ikan siakap terbaik nie~

Isi ikannya memang terbaik sebab rasanya sangatlah fresh. Ikan sebesar tu akhirnya selamat juga ditangan saya dan Zarith. Walaupun bersaiz sederhana, tapi oleh kerana taknak bagi Nurulhuda dan Neysa curi ikan tu.. saya tetap bersemangat habiskan sehingga ke kepala. Kak Ijan dan famili pun ikut juga. Terima kasih kepada Kak Ijan selaku rakan penaja pada malam tu. Semoga dimurahkan rezeki lagi. Amin~

Neysa dan Nurul kenyang benor makan

Bersama Damia Comel~

p/s : Teringin nak buat blog pasal makanan... hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...