Followers

Thursday, March 10, 2011

Upin & Ipin Musim 5


Yeah, pejam celik pejam celik rupanya siri animasi no 1 negara telahpun sampai musim ke 5. Kalau nak dibandingkan dari musim yang pertama hingga yang terkini sememangnya macam-macam perubahan dan peningkatan telahpun dilalui. Yelah, kalau tak berubah langsung tu memang tak logik la kan. Tapi apa-apapun, rambut Upin & Ipin masih cenggitu la jugak. Takpe, biarkan dorang... asalkan comel.

Bagi tahun ini Upin & Ipin diketengahkan dengan beberapa elemen yang lebih berani dan unik. Upin & Ipin akan beberapa kali muncul dengan berlatar belakangkan dunia imaginasi yang lebih menarik dan mengasikkan. Kalau siapa yang pernah tengok musim ke 4 yang lepas, ada beberapa episod yang menceritakan mengenai dunia masa depan dan Upin & Ipin direka seolah-olah polis pada zaman tersebut. Begitulah beraninya cerita Upin & Ipin ini diadaptasikan kepada bentuk yang berbeza. Kalau nak tahu kenapa, sebenarnya ianya adalah bertujuan untuk mencuba stail-stail baru. Manala tahu ada beberapa stail baru ini boleh melekat di hati peminat, mungkin boleh dijadikan filem pula selepas itu.

Antara Screenshot Musim Ke 5



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...