Followers

Saturday, March 12, 2011

Mediahorizon 2011


Yippie! Dah 5 tahun sebenarnya blog Mediahorizon ni bernyawa. Eh, blog ada nyawa ke? Mestilah ada. Sebab setiap blog ada pengikutnya yang setia. Saya begitu rajin dan rancak menulis blog pada tahun 2009. Pada masa tu orang kata masih berdarah muda. Hehe...

Dari situlah saya belajar macam-macam. Layout blogpun dah beberapa kali ditukar. Tak kurang kurang juga beberapa kawan-kawan yang mengenali diri saya dari blog Mediahorizon ni terlebih dahulu barulah kenal di dunia yang nyata. Kalau tak salah rakan blog saya, Afiq Ludin merupakan salah seorang daripadanya. Blog ni boleh merapatkan kawan-kawan yang jauh. Yelah, kita boleh baca je blog dorang dan boleh tahu perkembangan hidup dorang dengan mudah. Contohnya blog kawan saya ini, MummySya. Tapi nampaknya blog dia dah macam tak aktif lagi. Oklah, nanti terasa nak buat blogpost mengenai kawan-kawan blog.

Mengenai blog Mediahorizon sendiri yang sudah masuk tahun ke 5, kali ini saya akan mengubah layout dan cuba menulis sebanyak mungkin contents. Kalau dulu, benda2 macam twitter dan facebook ni kurang femes. Tapi sekrang kalau tade benda-benda ni memang takleh hidup. Jadi blog saya ni akan link terus kepada twitter dan facebook. Canggih tau!

1 comment:

  1. Tahniah En Media kerana masih bertahan... teruskan menulis cerita-cerita menarik....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...