Followers

Saturday, January 01, 2011

Selamat Tahun Baru!

Assalamualaikum semua. Akhirnya tahun baru 2011 pun datang bagi mengantikan tahun 2010. Sungguh cepat masa berlalu, seperti baru semalam saja kita berada di tahun 2010 (memang semalam pon). Saya membaca kembali blogpost pada awal tahun yang lepas. Rupanya pada masa itu saya sedang sibuk menjalankan urusan kerja event ke merata pelusuk negeri. Ada masa yang saya pergi ke Terengganu dan ada juga yang pergi ke Taiping. Begitu juga dengan penutup pada tahun ini. Saya bersama rakan seperjuangan yang lain baru saja selesai mengerjakan urusan event yang sangat besar. Nampaknya begitulah secara ringkasnya kehidupan saya disepanjang tahun 2010. Dipenuhi dengan event sehingga blog ini juga terbengkalai hendak diusahakan. Pada tahun 2010, saya hanya menulis sebanyak 39 post berbanding dengan pada tahun 2009 iaitu sebanyak 130 posts. Erm, insyaAllah saya akan ubah dan cuba menulis sebanyak mungkin pada tahun 2011.

Kali ini saya meminjam cover Majalah Komik Upin & Ipin sebagai penghias ucapan tahun baru. Doakan kesihatan saya dan insyaAllah saya akan terus buat yang terbaik.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...