Followers

Sunday, April 25, 2010

Membaca di Pesta Buku Antarabangsa KL

Oh tidak! Saya bukanlah ulat buku yang rajin membeli buku di pesta buku seperti Pesta Buku Antarabangsa KL ini. Tapi saya ingin mencuba kerana lagi banyak kita baca lagi banyak kita reti nak menulis. Selain ingin menaikkan nafsu membaca, saya juga sudah tentunya datang bersama maskot kembar untuk memeriahkan lagi pesta buku yang sudah sedia meriahnya dengan longgokkan buku-buku pelbagai cerita ini.


Antara cover majalah yang dipamerkan

Ambik gambar bersama Upin & Ipin

Bergambarlah lagi

Penampilan Upin & Ipin hanyalah di Dewan Tun Razak 2 iaitu dewan diseberang sungai kerana kuatir keadaan tidak terkawal sekiranya ditampilkan di dewan utama. Tanpa maskotpun keadaan sudah tidak terkawal apakan lagi sekiranya ditambah pula maskot yang besar ini. Penampilan maskot ini juga turut disokong dengan krew TV9 yang kebetulan sedang membuat liputan untuk program CHOPP!. Jadi bertambahlah lagi orang berkerumun nak melihat apa yang berlaku.

Meh ramai-ramai serang Upin & Ipin

Krew TV9 sedang membuat rakaman

CHOPP! jangan tak Chopp!

Lama tak baca komik ni

Bersama krew PTS, memang bestlah booth ni!

Bersama adik yang comel lagi

Saya sendiri sebenarnya adalah membeli sedikit buku dan ketika blog ini ditulis saya masih cuba untuk menghabiskan membaca. Erm, bilalah nak habis (kalau semuanya bergambarkan boleh cepat habis). Diakhir event ni tersempaklah pula dengan adik yang comel ni. Namanya Sarah. Sungguh comel dengan berbaju mickey mouse dia tu. Selain tu, secara overallnya saya sendiri rasa event ini sungguh berjaya dan membuka peluang untuk memasarkan lagi barangan Upin & Ipin yang berbentuk buku seperti Majalah Komik Upin & Ipin. Adios!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...