Followers

Monday, February 15, 2010

Red Day + CNY = Awesome

Yea, Red Day datang lagi. Theme Cloth day yang kali ni mengunakan konsep baju merah sekali gus digabungkan dengan sambutan CNY kat opis. Wow, memang merah mak ngah. Masing-masing rupanya banyak jugak stock baju merah jika dibandingkan dengan baju kaler lain. Meriah tu dah pasti meriah, dah macam open house CNY lah kat opis hari tu.

Merah bersama-sama Zaid, Yuki, Faiz
dan Razuri yang macho tu


Dorang ni pulak tengah jual limau

Suasana ketika sesi bergambar

Tapi ni bukanlah sambutan CNY yang ada makan2 punya. Kalau nak makan, bolehlah makan limau aje sebab tu aje yang ada. Lain-lain tu, sudah tentu aktiviti bergambar sampai letih. Macam-macam aksi yang dorang nak buat. Asal ada camera saja, masing-masing mulalah tersenyum dan buat pose2 pelik. Gambar saya pula tade dalam post kali ni sebab saya secara automatik dengan paksaan dikerah menjadi cameraman pada haritu. Kesiankan. Tapi takpelah, saya memang suka berkhidmat macam ni. Hehe...

Fila dan Juan main cucuk-cucuk

Gambar Yuki yang memaksa saya
untuk ambil gambar dia


Selamat Tahun Baru Cina!!!

Tapi yang seronoknya juga, tahun ni CNY cuti agak panjang. Sudah semestinya masing-masing dah ada plan nak balik ke kampung halaman. Tapi yang tade tu pulak, pun seronok jugak kerana akan ke Penang untuk wedding salah seorang staff LCP yang akan menamatkan zaman bujang lapoknya iaitu Jam.


p/s : pandang merah banyak sangat sakit mata jugak ea

2 comments:

  1. mana ada aku paksa u~ pentax u yg suka saya, wahhaa~

    btw, faiz and salina lupa pakai merah, tapi diaorg sanggup gi beli masa lunch, wohooo~ mmg semangat~ ^O^

    ReplyDelete
  2. aik? faiz ngn salina jek? i meh?

    p/s:- dapat jadik baouncer je.. ahaha~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...