Followers

Wednesday, October 21, 2009

Open House di rumah Salina Ek

Maklumlah, rumah terbuka ni sentiasa menyeru kita datang. Tahun ni boleh tahan banyak juga rumah terbuka sampai tak sempat nak pergi. Rumah terbuka officemate LCP ni iaitu Salina kalau nak ikutkan tak sempat juga nak singgah kerana pada hari yang sama saya terpaksa membantu urusan event di tempat lain. Tapi, oleh kerana lokasinya tak berapa jauh dari rumah Salina yang terletak di area Kota Damasara ni jadi sempatlah juga saya singgah.

Bergambar bersama tuan rumah, Salina

Bergambar bersama tuan khemah,
eh kawan Salina aka officemate juga; Fila

Bagi saya yang menariknya open house di rumah Salina ni ialah menu makanannya (ialah kalau tak makan apa lagi kan). Menu utamanya iaitu laksa johor dan mee bandung muar ni memang melambangkan dia ni orang Johor. Semuanya homemade dan tiada langsung khidmat catering. Memang sedaplah sampai bermangkuk-mangkuk ditambah.

Aen dan Yuki menjamu selera

Antara staff yang hadir ke rumah Salina

Oleh kerana saya tiba lewat sedikit pada masa tu jadi saya tak sempat menjamu selera bersama rakan-rakan office yang lain. Tapi apa-apa pun open house tersebut memang best dan sekurang-kurang kenal la juga famili Salina. Huhu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...