Followers

Sunday, September 06, 2009

Kad Raya untuk semua

Seperti yang dijanjikan saya telahpun mengedarkan kad raya Upin & Ipin kepada rakan-rakan sekalian. Kalau cepat mungkin 3 atau 4 hari bekerja dapatlah tu (bermula selepas 8hb). Oleh kerana tahun lepas saya agak malas nak menghantar kad raya ni, jadi tahun ni saya berazam untuk wajib jugak menghantar kad raya. Tahun ni juga saya terlebih rajin dan menyelitkan sampul raya kat dalam setiap kad raya yang saya hantar tu. Tapi sampul raya kosong je la, isi dia kena taruk sendiri. Tapi actually bukan semua orang dapat sampul raya tu, sebab sampul raya tu terhad. Kepada kawan-kawan yang dah dapat kad raya tu, kalau sempat janganlah bagi saya biar di rumah dengan tangan kosong aje. hehe...

1 comment:

  1. Salam... wah, kad raya upin ipin.
    nak juga...hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...