Followers

Thursday, September 03, 2009

Funtime at Alamanda

Sebenarnya sesi funtime ni boleh dikatakan sudah agak lama dilakukan. Berterusan sebaik sahaja selepas event sambutan Kibar Jalur Gemilang di Putrajaya, saya dan yang lain-lain terus ke Alamanda untuk menghabiskan baki lagi separuh hari kami. Saya tahu bagi beberapa orang yang sudah terlalu biasa ke Alamanda pasti rasa bosan untuk membaca post kali ini. Tapi bagi kami yang jarang ke sana dan jarang mempunyai masa lapang sebegini pasti mengambil peluang sebegini untuk bersenang lenang di sana.

Berhadapan dengan pusat bowling

Oklah, secara jujurnya tiada apa yang boleh dilakukan sangat selain menonton wayang. Tayangan wayang G.I JOE yang agak lambat, menyebabkan kami bermain dengan camera DLSR sementara menunggu. Boleh dikatakan banyak jugaklah sebenarnya gambar dan pose yang dilakukan tanpa mengenal segan dan silu. Berikut ialah diantara gambar yang lulus untuk tayangan. Tiada apa yang boleh saya tulis hanya gambar dapat menerangkan segalanya.

Berpakaian baru Upin & Ipin yang seragam

Gambar ala myspace

Bergambar dihadapan standee G.I Joe

Nak balik pun sempat bergambar jugak

Ni gambar candid sebenarnya. Percaya tak?

p/s : Ramai yang mahupun saya menulis mengenai hal selain event sekali sekala. Mungkin mengenai hal peribadi. Tengoklah macam mana...

2 comments:

  1. korang g alamanda pakai sedondon cam gitu eh? hahaha chumel!

    ReplyDelete
  2. saya mmg chumel... :-j

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...