Followers

Saturday, August 22, 2009

Selamat Berpuasa~

Selamat menyambut bulan Ramadhan kepada semua umat Islam seluruh dunia. Diharapkan bulan Ramadhan kali ini lebih baik dari yang sebelumnya. Perasaan Ramadhan kali ini juga amat berbeza bila kali ini saya akan lebih banyak bertugas diluar walaupun pada bulan Ramadhan. Bagi saya itu bukanlah masalah atau alasan untuk kita tidak berpuasa. Malahan saya memang lebih gemar melakukan aktiviti luar semasa bulan ini kerana ianya lebih baik dan menyihatkan. Sebelum masuk Ramadhan lagi, sebenarnya ada beberapa program melibatkan bulan puasa dan hari raya yang telah saya sertai. InsyaAllah sekiranya ada kelapangan saya akan menulis mengenainya.

Zarin bersama Fimi di salah
sebuah program Hari Raya TV9

Saya masih ingat 2 tahun lepas semasa di France saya pernah berpuasa di sana untuk lebih kurang dalam tempoh 1 minggu. Sememangnya berpuasa di negara sendiri disamping keluarga dan kawan-kawan membuatkan kita rasa lebih bersyukur dan menghargai. Sebelum terlupa, saya ingin meminta maaf kepada semua sekiranya ada melakukan kesalahan sebelum ini.



1 comment:

  1. wah! dah ada photoshoot eh encik zarin??!!!! glamer aaa raya ni.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...