Followers

Saturday, April 04, 2009

Anak Kucing Lagi~

Kucing yang lama dah mak dia larikan... pergi mana ntah. Sekarang rasanya anak kucing tu dah boleh kata besar la jugak. Tapi, sekian lama.. sekali lagi mak kucing yang lama menyelinap masuk balik dalam rumah dan bersalinkan 5 ekor anak lagi. Haih, dah macam hospital kucing pulak. Nak bersalin tau aje mana nak carik tempat.

Anyway, kali ni anaknya dua ekor putih, dua ekor oren dan sekor lagi warna hitam. Tersangatlah comel dorang2 ni lebih2 lagi yang warna putih dan hitam ni. Pandai betul kucing ni carik baka yang cantik.. hehe.


Kali ni macam nak bela (macam tu jgk cakap masa kucing yg sebelum ni). Tapi kena tengoklah mcam mana nanti. Takut tak cukup masa untuk kucing2 ni. Nanti kurang kasih sayang.. sapa yg susah...




3 comments:

  1. waaaahhh suka sama kucing nich... salam kenal dari Indonesia...

    ReplyDelete
  2. eee i mo tgk kucing tu >< operasi culik kucing XD

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...