Followers

Friday, November 07, 2008

Anak Kucing Update #2

Selepas sebulan lebih rasanya anak2 kucing kat rumah ni dah macam besar skit. Walaupun tak aktif sangat lagi... tapi dah mula merayau dalam lingkungan dia. Semua anak2 kucing ni sihat macam anak kucing biasa.

Yang ni yang paling peramah dan manja. Tak takut orang sangat.
Dan paling comel kut.

Ha masa ni semua nya tengah mengusu dengan mak dia. Comel kan?

Yang kaler lain ni pun comel jugak actually tapi masih macam malu2 lagi.

Yang oren ni macam ada ekor yang unik sikit. Ekor dia macam sebesar jambul saje.

Ha ni la mak dia. Buat muka innocent pulak.

1 comment:

  1. hehhe, muke mak die sebenarnya x mo diganggu :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...