Followers

Saturday, October 18, 2008

Burger @ Carl's Jr

Another buka puasa hangout during the fasting month. Tak plan properly pun tapi tiba2 je dapat kumpul beberapa opismate yang teringin burger besar di Carl's Jr. Selepas hanya 10 minit berbincang akhirnya lebih kurang 9 orang rakan opis kecundang di Carl's Jr, Sunway Piramid.

Pada siapa yang tak tau, Carl's Jr ni bertempat di Sunway Piramid wing baru. Sebelum ni kalau nak makan Carl's Jr biasanya hanya boleh ke One Utama, Damansara. Gambar di atas hanya gambar hiasan.


Gambar burgernya tade sebab masing2 dah lapar. Gambar masa sedang makan burger pun tade sebab aksi2 masa tu mungkin tidak sesuai dipaparkan kat blog ni.

P/S: Walaupun aktiviti keluar dari opis beramai2 macam ni agak sihat, tapi awas dengan aktiviti yang anda lakukan. Biasanya selepas kenyang makan baru terfikir " I wish i didnt eat fastfood today"


:: Tiada Kaitan ::

Teringat pulak commercial Paris Hilton pasal Carls Jr

1 comment:

  1. Ugh! Burger yang terlampau besar dan terlalu maskulin... Memang muak... 6 bulan takkan mengidam lg...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...